۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

آماردهی

دختره آمارگیره اومده، رفتم جلو در؛ بعد یه سری سوالِ اسم و مشخصات، میپرسه:
ـ تحصیلات شما چیه!؟ + من دانشجوی فوق لیسانس مهندسی صنایع ... ــ شغلتون؟! + توی یه شرکت پارت تایم کار میکنم. ــ درآمدتون چطوره!؟ + خوبه ساعتی 10 تومن میگیرم! ــ چه خوب!
ــ وضعیت تاهل: + مجرد ــ یعنی تنها زندگی میکنید؟ + بله دیگه ... ــ یعنی کسی با شما زندگی نمیکنه؟! چه جالب! خونه چی! مال خودتونه!؟ + بله... ــ تنهایی سخت نیست؟! + دیگه عادت کردم ــ نه اینجوری نگو هرکسی نیاز به یه همدم داره...

ــ چند سالته!؟ + 26... ــ چه بد! من 28 سالمه، بهت بیشتر میخوره... برادر چی!؟ برادر بزرگتر نداری!؟ + خانوم اینا جز سوالای آماره!؟ ــ هان!؟ ااام... خب یکم معاشرت کردیم!

۲ نظر:

  1. الان میخواستی به ما آمار بدی مونده بودی از چه راهی استفاده کنی؟!!! :بهمن

    پاسخحذف
  2. شما که آمار منو داری، خواستم به بقیه آمار بدم:اُردی

    پاسخحذف